Diferențiere pe piață
O identitate de brand distinctă și bine definită îți permite ca afacerea ta să iasă în evidență față de concurență. Acest lucru îi atribuie personalitate și recunoaștere brandului tău, astfel te ajută în lupta cu competitorii tăi.
Creste credibilitatea
Dacă afacerea ta este prezentată printr-un mod profesionist pe piață, le transmite clienților ideea de încredere și seriozitate, pe lângă asta creează o legătură emoțională cu publicul tău.
Identitate coerentă
Identitatea de brand oferă un set de elemente vizuale (logo-ul, culorile și fonturile) pe care dacă le folosești într-un mod constatat pe toate materialele de marketing, site-ul web și produsele fizice contribuie la coerența brandului tău și la consolidarea unei imagini memorabile în mintea clienților.
Care este procesul meu de creație a unei identități vizuale?
Discovery session
Vom discuta împreună pentru a afla care este problema cu care te confrunți și ce putem face pentru a o rezolva.
Research
Încep cu o analiză a competitorilor tăi direcți, dar urmăresc și ce fac alții pe nișa ta internațional, astfel începe fundația identității vizuale.
Direcția creativă
După cei doi pași amintiți mai sus voi crea o serie de mood boards sau stylescapes pentru a alege o direcție în care am putea să mergem cu identitatea vizuală, care să fie mood and feel-ul brandului tău.
Dezvoltarea logo-ului
Creez un număr mare de schițe din care selecționez atent câteva, care te ajută să te diferențiezi pe piața și sunt ușor de memorat. La finalul acestui pas logo-ul tău va fi gata.
Crearea identității vizuale
După ce am ales culorile, tipografia, logo-ul, tipul de imagini pe care îl vom folosi și elementele grafice trecem la crearea materialelor de comunicare, materialele pentru digital și alte elemente de care ai nevoie pentru brandul tău. Cu aceste elemente brandul tău va fi consistent și memorabil în mintea clienților.
Realizarea Style Guide-ului
Acesta este un document care te ajuta să înțelegi cum să te folosești de noua ta identitate vizuală și cum să o implementezi în așa fel încât să fie consistentă și coerentă în toate ariile tale de comunicarea sau unde au clienții interacțiune cu brandul tău.
Implementarea brandului
Ca un adevărat partener, voi fi lângă tine și te voi ajuta să îți lansezi și să implementezi brandul tău.
Discovery session
Vom discuta împreună pentru a afla care este problema cu care te confrunți și ce putem face pentru a o rezolva.
Research
Încep cu o analiză a competitorilor tăi direcți, dar urmăresc și ce fac alții pe nișa ta internațional, astfel începe fundația identității vizuale.
Direcția creativă
După cei doi pași amintiți mai sus voi crea o serie de mood boards sau stylescapes pentru a alege o direcție în care am putea să mergem cu identitatea vizuală, care să fie mood and feel-ul brandului tău.
Dezvoltarea logo-ului
Creez un număr mare de schițe din care selecționez atent câteva, care te ajută să te diferențiezi pe piața și sunt ușor de memorat. La finalul acestui pas logo-ul tău va fi gata.
Crearea identității vizuale
După ce am ales culorile, tipografia, logo-ul, tipul de imagini pe care îl vom folosi și elementele grafice trecem la crearea materialelor de comunicare, materialele pentru digital și alte elemente de care ai nevoie pentru brandul tău. Cu aceste elemente brandul tău va fi consistent și memorabil în mintea clienților.
Realizarea Style Guide-ului
Acesta este un document care te ajuta să înțelegi cum să te folosești de noua ta identitate vizuală și cum să o implementezi în așa fel încât să fie consistentă și coerentă în toate ariile tale de comunicarea sau unde au clienții interacțiune cu brandul tău.
Implementarea brandului
Ca un adevărat partener, voi fi lângă tine și te voi ajuta să îți lansezi și să implementezi brandul tău.
Vezi studiul de caz!

